امروزه دیگر همه مردم آگاه، به دنبال وارد کردن کسب‌وکار خود به دنیای اینترنت هستند، یا به دنبال کسب درآمد از اینترنت که از طریق اینترنت پولدار شوند و به رفاه مالی و به ثروت برسند. خب در اولین قدم همه این افراد به یک چیز جامع نیاز دارند! آن هم یک وب سایت بهینه و سئو شده است از نظر گوگل است! مقاله امروز شرکت طراحی سایت پردیسان سیستم مخصوص افرادیست که ظرفیت‌های مختلف درآمدزایی از اینترنت را به خوبی درک کرده‌ و به دنبال راهی جهت افزایش درآمد و یا کسب درآمد از اینترنت هستند.

در واقع امروز می‌خواهیم به معرفی یکی از راه‌های کسب درآمد آنلاین، یعنی درآمدزایی از طراحی سایت بپردازیم! البته صبر کنید، عجله نکنید! خبر خوب هم اینکه حتی اگر شما دانش برنامه‌نویسی و تخصص طراحی سایت هم نداشته باشید، با راهکاری که ما الان به شما معرفی می‌کنیم، به راحتی می‌توانید درآمدزایی خود را با حرفه‌ی طراحی سایت داشته باشید! و از ظرفیت دنیای اینترنت جهت کسب درآمد بیشتر استفاده کنید. پس بیایید کمی بیشتر درمورد درآمد طراحی سایت در ایران، بازار کار طراحی سایت و آینده طراحی سایت در ایران صحبت کنیم و بعد به بررسی امکانات مورد نیاز جهت طراحی سایت بپردازیم ?

بازار کار طراحی سایت در ایران چگونه است؟

امروزه بیشتر کسب و کارها متقاضی ورود به دنیای اینترنت هستند و تمام کسب و کارها می‌خواهند که یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی برای خود راه‌اندازی کنند تا بتوانند از ظرفیت‌های درآمدزایی از اینترنت بهره‌مند شوند، می‌توان اینطور گفت که در حال حاضر بازار طراحی سایت در ایران داغ داغ بوده و در آینده نیز قطعا شدیدتر خواهد شد! باورش برایتان سخت است؟

اگر باور نمی‌کنید خودتان می‌توانید با کمی جستجو در گوگل ببینید که کلماتی همچون طراحی سایت، شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی وب، شرکت طراحی سایت پردیسان سیستم، پردیسان سیستم و… چه تعداد سرچ زیادی در گوگل دارند! بعنوان مثال عبارت طراحی سایت نزدیک به ۷۰۰۰ بار در روز توسط افراد مختلف و از شهرهای مختلف ایران جستجو شده و یا عبارت شرکت طراحی سایت نیز نزدیک به ۲۰۰ بار در روز توسط افراد مختلف و در شهرهای مختلف ایران جستجو شده.

این اعداد و ارقام نشان‌ می‌دهند که چه تعداد افرادی به دنبال راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت هستند! و حتما مقداری از این افراد نیز می‌توانند مشتری شما باشند و شما را به درآمدزایی از طریق طراحی وب سایت برسانند!

درآمد طراحی سایت چقدر است؟

متاسفانه هزینه طراحی سایت در ایران مقدار ثابت و مشخصی ندارد و هیچ ارگان مشخصی به وضعیت قیمت گذاری طراحی سایت وجود ندارد! یعنی هر شرکتی می‌تواند برای طراحی سایت خود هر مبلغی که دلش میخواهد را از مشتری درخواست کند! یعنی تعرفه طراحی سایت در هر شرکتی متفاوت است.

البته درآمد طراحی سایت در ایران رابطه مستقیمی با میزان مشتریان آن شرکت طراحی سایت و یا شخص طراح سایت دارد! اما با وجود مشتریان فراوان طراحی سایت در بازار ایران، اگر شخصی یا شرکتی که بخواهد با تعرفه طراحی سایت معمولی‌ایی، وب سایت هایی رو برای مشتریان خود راه اندازی کند، باز هم می‌تواند به درآمد قابل قبولی برسد، به عنوان مثال اگر یک طراح سایت با تعرفه ۵ میلیون، ماهیانه ۴ پروژه طراحی وب سایت را انجام دهد، می‌تواند بطور متوسط ماهیانه 20 میلیون تومان درآمد کسب کند که در بازار امروز ایران، این مبلغ برای شروع کار، درآمد خوبی به نظر میرسد.

از طرف دیگر، شروع هر کسب و کاری به غیر از کسب و کار طراحی سایت، مستلزم کلی هزینه‌های مختلف می‌باشد که شامل اجاره دفتر کار، استخدام کارمند، خرید ابزارهای کسب و کار، پرداخت حقوق ماهیانه به کارمندان و غیره است، اما خوشبختانه در کسب و کار طراحی سایت دیگر از این‌ها خبری نیست و تنها با داشتن فقط و فقط یک لپ تاپ و یا کامپیوتر متصل به اینترنت می‌توانید از کسب و کار طراحی سایت خود درآمد فراوان کسب کنید و کم کم کسب و کار خود را گسترش داده و درآمد خود را روز به روز افزایش دهید و روش ها و شیوه های مختلفی را برای مدیریت آن استفاده کنید.

دیگر درآمدی که طراحی سایت می‌تواند به شما برساند، استخدام در شرکت‌های طراحی سایت است که آن هم متاسفانه حقوق خیلی ثابت و مشخصی ندارد و بسته به تسلط شما در طراحی وب سایت و زبان‌های برنامه‌نویسی است. این حقوق از ماهیانه ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ماهی ۱۰ میلیون تومان و یا بیشتر نیز میرود، برای افرادی که به چندین زبان برنامه‌نویسی مختلف و تکنولوژی های روز دنیا مسلط هستند هم ادامه دارد. اما خب رسیدن به این همه دانش و تکنولوژی‌ایی که روز به روز هم در حال تغییر، ارتقاء و بروزرسانی می باشد کار چندان ساده ایی هم نیست و بستگی به عشق و علاقه افراد دارد!

نکتۀ مهم: جهت دیده شدن وب سایت شما، افزایش ورودی گوگل، افزایش بازدید وب سایت و فروش شما، قطعا به یک برنامه بازاریابی خوب و منسجم نیاز دارید که حتما به شما توصیه می‌کنم تا از مقاله های فروش و بازاریابی شرکت طراحی سایت پردیسان سیستم استفاده کنید.

برای طراح سایت شدن به چه چیزهایی نیاز داریم؟

آنطور که قبلا خدمتتان عرض کردیم، اگر بخواهید از راه سنتی و تخصصی وارد حرفه‌ی طراحی سایت شوید و تمام جزئیات طراحی سایت و کدنویسی را بدانید، قطعا آموزش شما زمان بسیار زیادی میبرد؛ اگر واقعا تصمیم را همین هست، ما سایت https://www.w3schools.com را به شما معرفی می‌کنیم.

W3schools یکی بهترین مرجع آموزش برنامه‌نویسی به زبان انگلیسی است و زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی را که برای طراحی سایت نیاز دارید طبق برنامه ریزی مشخصی به شما آموزش می‌دهد.

اما مسیر ساده و آسان تری هم برای کسب درآمد از طراحی سایت وجود دارد! اگر دوست دارید خیلی زود از یک مسیر راحت و البته مطمئن‌تر، وارد بازار طراحی سایت شوید، ما پیشنهاد عالی دیگری هم برای شما داریم!!! پیشنهاد ما طراحی سایت بصورت نماینده از شرکت پردیسان سیستم است.

شما به راحتی می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره گیری شماره ۰۲۱۶۶۳۰۳۴۸۵ با ما ارتباط برقرار کرده و درخواست طراحی سایت بصورت نمایندگی را به ما بدهید، با این کار ما شروع به طراحی سایت سئو شده و جذابی کرده و سایت پیاده سازی شده را برای مشتری شما آماده می‌کنیم و پس از این شما هم می‌توانید فقط با ارائه شماره کارت بانکی خود، سود حاصل از طراحی سایت مربوطه را از ما دریافت کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله از شرکت طراحی سایت پردیسان سیستم، روش های مختلف کسب درآمد از طراحی سایت و میزان درآمد آن را بررسی و روش‌های مختلف یادگیری و شروع کسب و کار طراحی وب سایت را بررسی کردیم و این انتخاب با شما دوستان عزیز است که آیا میخواهید یادگیری طراحی وب سایت را از صفر شروع کرده و با تمام چالش های آن روبرو شوید و یا با ارسال درخواست همکاری با شرکت پردیسان سیستم، بصورت ماهیانه، نسبت به فعالیت خود، به درآمد بالایی از طراحی سایت برسید.

چنانچه سوالی در مورد طراحی سایت بصورت نماینده شرکت پردیسان سیستم و یا روند یادگیری طراحی سایت دارید، حتماً در قسمت نظرات آن را مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

1 دیدگاه

  • منم میخوام یه روش کسب درآمد دلاری جدید بهتون معرفی کنم که بر بستر بلاکچین و با استفاده از قراردادهای هوشمند ارز دیجیتال ترون TRX هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =