طراحی سایت خبری پرمخاطب و پرآوازه

اگه دنبال یک رسانه خبری پرمخاطب هستین و می خواین اخبارتون رو به گوش تعداد زیادی از افراد برسونین، بدون شک باید سراغ طراحی سایت خبری برین. با سایت خبری هر لحظه از شبانه روز می تونین اخبار را به گوش مخاطبای خودتون از هر نقطه ای از جهان برسونین.

قبول دارین که امروز کمتر کسی پیدا میشه که برای خوندن اخبار سری به سایت های خبری نزنه؟ اما داشتن یه سایت خبری پر مخاطب اینقدر ها هم راحت و ساده نیست و برای این که یک سایت موفق داشته باشین و بتونین با سایت های خبری دیگه رقابت خوبی داشته باشین باید یک سری نکات رو در طراحی سایت رعایت کنین.

با شرکت طراحی سایت پردیسان سیستم همراه باشین تا شما رو با این نکات طلایی آشنا کنیم.

طراحی سایت خبری

قبل از ثبت سفارش حتما خواسته هات رو لیست کن

بر اساس سیاست های کاری که دارین، ممکنه به امکانات و قابلیت های مختلفی نیاز داشته باشین. بهتره قبل از این که سفارش خودتون رو برای طراحی سایت ثبت کنید، این قابلیت ها رو فهرست کنید و در مورد اونها با طراح صحبت کنید. فراموش نکنید امکانات و قابلیت های مورد نظرتون به صورت مستقیم روی قیمت طراحی وب سایت خبری تاثیر داره. برای مثال می تونین:

  • امکان دسته بندی اخبار رو داشته باشید
  • امکان نمایش اخبار داغ یا اخبار پربیننده رو داشته باشید
  • امکان درج کامنت و نظر برای اخبار داشته باشید
  • برای خبرنگاران مختلف حساب کاربری با سطح دسترسی مختلف داشته باشید
  • امکان دریافت اخبار از مخاطبان و عموم مردم داشته باشید
  • امکان بررسی اخبار پرمخاطب و پر بیننده داشته باشید
  • با محدودیت یا بدون محدودیت حجمی فایل دریافت کنید

مدیریت ساده و اهمیت آن در طراحی سایت خبری

زمانی که در حال تصمیم گیری برای طراحی سایت از نوع خبری هستین، لازمه به این نکته توجه کنین که مدیریت سایت خبری باید ساده باشه و وقت زیادی از شما نگیره.

برخی اوقات درخواست امکانات متعدد و سایت های پیچیده اختصاصی، باعث میشه که مدیریت سایت هم پیچیده بشه و لازم باشه ضمن این که زمان زیادی را برای یادگیری استفاده از سایت می ذارین، برای استفاده و مدیریت هم زمان زیادی صرف کنین.

در خصوص سایت های خبری، مدیریت ساده یک مزیت بزرگه که حین استفاده به اهمیت اون پی می برین!

سرعت بارگذاری و اهمیت بی نظیر آن در جذب مخاطب

یکی از مهم ترین مشخصه های سایت های خبری، سرعت بارگذاری اونهاست. اگر سرعت بارگذاری سایت شما کند باشه، بدون شک در جذب مخاطب موفق نخواهید بود حتی اگر اخبار خوبی روی سایتتون داشته باشین.

بنابراین در طراحی سایت خبری حتما داشتن سایت سریع رو در اولویت بزارین. یک طراح حرفه ای با رعایت نکاتی در طراحی، می تونه سرعت مناسب رو برای شما رقم بزنه. از این مشخصه غافل نشین و اونو دست کم نشمرین.

طراحی سایت خبری

واکنشگرایی سایت از مهم ترین نکات طراحی سایت خبری

حتما حواستون هست که بیشتر مخاطبای سایت های خبری، سایت ها رو با گوشی هاشون چک می کنن. بنابراین حتما در طراحی سایت خبری، واکنشگرایی رو در اولویت بزارین و از طراح سایت بخواین که دقت زیادی در این خصوص داشته باشه.

یک سایت واکنشگرا در تمامی دستگاه های هوشمند، به درستی نمایش داده میشه.

طراحی کاربر پسند

یک سایت خبری باید کاربر پسند باشه. کاربر پسند بودن جنبه های مختلفی داره. سهولت استفاده از سایت، زیبایی ظاهری سایت، منظم و منسجم بودن سایت، استفاده اصولی از رنگ ها همگی می تونه منجر به کاربر پسند بودن سایت بشه.

از آنجایی که عموم مردم از اقشار مختلف مخاطبای شما هستن، باید سلیقه ها و نیازهای مختلف رو در طراحی در نظر بگیرین. اگه قراره تو سایت خبری تبلیغ هم داشته باشین، باید در طراحی جای مناسبی برای تبلیغات در نظر بگیرین که هم به اندازه کافی تو دید باشن و هم کاربر سایت رو کلافه نکنن.

یک توصیه دیگه هم هست که حتما باید در خصوص سایت های خبری مد نظر داشته باشین و اون هم مربوط به استفاده از پاپ آپ هاست. پاپ آپ ها می تونن به شما کمک کنن تا توجه مخاطباتون رو بسیار سریع جلب کنین ولی باید از اونها به صورت اصولی و حرفه ای استفاده کنین.

می تونین از طراح سایت بخواین که امکان استفاده از پاپ آپ ها رو هم برای شما فراهم کنه. البته توجه کنین پاپ آپ های متعدد می تونن کاربر رو کلافه و خسته کنن و حتی باعث بشن که سایت شما رو ترک کنه.

امنیت و اهمیت توجه به آن

سایت های خبری نیاز به امنیت بالایی دارن. اگر قصد طراحی سایت خبری پرمخاطب را دارین، حتما باید به دنبال طراحی یک سایت با امنیت خوب باشین.

علاوه بر مرحله طراحی، حتما در مدیریت سایت نیز، پشتیبانی و تامین امنیت سایت را در اولویت قرار دهید. غفلت در خصوص امنیت سایت، می تونه زحمات چند ساله شما رو در عرض چند ثانیه به باد بده.

توجه به اصول سئو از روز اول طراحی سایت خبری

اغلب مخاطبان شما، خبر مورد نظر خودشون رو از طریق موتور گوگل جستجو می کنن و به سایت های خبری سر می زنن که در اولویت سایت های معرفی شده توسط گوگل هستن.

لازمه شما اقداماتی رو در دستور کار قرار بدین تا در اولویت پیشنهاد گوگل به کاربرانش قرار بگیرین. این اقدامات، اقدامات سئو نامیده می شن.

برخی از مهمترین اقدامات سئو در مرحله طراحی سایت انجام می شه. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای خبری هستین، حتما باید اصول سئو را در طراحی رعایت کنین تا سایت پر رونقی داشته باشین.

پشتیبانی حرفه ای و سریع

زمان در خصوص سایت های خبری اهمیت زیادی داره. تصور کنین که سایت شما دچار مشکل فنی بشه و همون روز اتفاق مهم بیفته و شما نتونین خبرش رو سریع منتشر کنین! در این شرایط بدون شک تعداد زیادی از مخاطباتون رو از دست میدین.

چاره چیه؟ حتما طراحی سایت خبری رو به مجموعه های حرفه ای بسپرین که پشتیبانی حرفه ای، تخصصی و سریع دارن و در کنار شما هستن تا سریع هر نوع مشکلی رو حل کنن.

همچنین نمونه سایت های خبری که ساختن رو مشاهده کنید. همچنین میتوانید نمونه سایت های خبری خارجی رو ببینید و با توجه به سلیقه خودتون سفارش طراحی و بدید.

قیمت طراحی سایت خبری

اگه تصمیم دارین که طراحی سایت خبری خودتون رو به یه تیم حرفه ای بسپرین و خیالتون از پشتیبانی سایت هم راحت باشه، تیم حرفه ای پردیسان سیستم همراه شماست.

می تونین برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت طراحی وب سایت خبری با کارشناسای این تیم تماس بگیرید.

سوالات متداول برای طراحی سایت خبری

مدت زمان طراحی سایت خبری چقدر است؟

زمان تحویل یک وب سایت خبری در پردیسان سیستم معمولا بین 7 الی 14 روز است. البته این زمان متغییر به این علت هست که ما باید قدم به قدم با کارفرما جلو بریم و نظراتشون رو بپرسیدم و توی طراحی سایتشون پیاده سازی کنیم.

برای سفارش سایت خبری چه اطلاعاتی لازم است؟

اطلاعاتی مثل شماره تماس، واتساپ، آدرس شبکه‌های اجتماعی مثل اینستا و… .

پشتیبانی سایت طراحی شده چه مدت است؟

ما تا شش ماه پشتیبانی وب سایت طراحی شده رو بصورت کاملا رایگان به عهده میگیریم و توی این مدت هر اتفاق بیوفته ما براتون بصوت کاملا رایگان اوکی می کنیم.

سوالی دارید؟ همین الان بپرسید! ??

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 1 =